Πρώτον
Υπογράφουμε εδώ για να χορηγηθεί άσυλο στους Αφγανούς πρόσφυγες που βρίσκονται στα Προπύλαια.
Δεύτερον
Ενημερωνόμαστε σχετικά με τη ρατσιστική επίθεση που δέχτηκαν.
Τρίτον
Επειδή δεν είδα σχετική ενημέρωση, πληροφορώ ότι και άλλοι πρόσφυγες Ιρανοί βρίσκονται έξω από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, ζητώντας και αυτοί άσυλο.
Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες έχει πάρει τα ονόματά τους.
Φρονώ ότι πρέπει να δοθεί άμεση προτεραιότητα στην ικανοποίηση των αιτημάτων όλων των προσφύγων, οι οποίοιστην Ελλάδα, εκτός του ότι στερούνται τις στοιχειώδεις παροχές ανθρωπιστικής βοήθειας, γίνονται στόχος ρατσιστικών επιθέσεων και από μέλη της Βουλής.
Δεν γνωρίζω αν συνειδητοποιούσε ο Λασκαράτος πόσο πρόσφορη για την απεικόνιση της πραγματικότητας είναι σήμερα η αναγραφή που συνήθιζε να χρησιμοποιεί, πριν από αιώνες, όταν αναφερόταν στο ναό της Δημοκρατίας. Γνωρίζω όμως ότι στην Ελλάδα έχουμε αποδείξει ότι δεν εκτιμούμε τους πολιτικούς που μετατρέπουν το Κοινοβούλιο σε «κυνοβούλιο».
Παραθέτω λινκ από πρόσφατη δημοσίευση σχετική με ισχυρισμούς για την περίθαλψη και την υγεία των προσφύγων στα νοσοκομεία της πατρίδας μας.
Σε ό,τι αφορά στη γλώσσα της δημοσίευσης, διερωτώμαι ποιος είναι αυτός που μεταφράζει τον “irregularmigrant” ως «μη νόμιμο μετανάστη»; Αν είναι κάποιος από τους συντάκτες της εφημερίδας, ασφαλώς θα υπάρξει διευκρίνιση διότι αφορά σε κείμενο ερευνητών, και μάλιστα διδακτόρων. Αν είναι οι ίδιοι οι συντάκτες του κειμένου, πού έχουν δει όρο περισσότερο έγκυρο από αυτόν που χρησιμοποιεί και αποδέχεται ο ΟΗΕ;
Σε ό,τι αφορά στο θέμα της δημοσίευσης, επισημαίνω ότι υπάρχει η πιθανότητα, αν όχι βεβαιότητα, ορισμένοι—τουλάχιστον—από τους πρόσφυγες που εξωθούνται σε απεγνωσμένες προσπάθειες διεκδίκησης νομίμων δικαιωμάτων τους να χρήζουν ιδιαίτερης και επείγουσας ιατρικής φροντίδας, η οποία πλημμελώς, όπως αναφέρεται, παρέχεται – όταν παρέχεται. Συνεπώς, οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις ικανοποίησης των συννόμων και δικαίων αιτημάτων των προσφύγων,οι οποίοι αναγκάζονται να καταφεύγουν σε μεθόδους που καταπονούν επικίνδυνα τους ήδη εξασθενημένους οργανισμούς τους,συνιστούν (και)παραλήψεις λύτρωσης ζωώναπό κινδύνους τους οποίους είναι αδύνατο να μην γνωρίζουν ότι ενδέχεται να παραχθούν όσοι είναι επιφορτισμένοι με το καθήκον της προστασίας των προσφύγων και, γι’ αυτόν το λόγο, οφείλουν να πράττουν ανάλογα.
Ο συγκεκριμένος υπουργός, για παράδειγμα, που αναφέρεται στο δημοσίευμα που παρατέθηκε, είναι αδύνατο να μη γνωρίζει τι οφείλει να πράξει ως νομικός και ως μέλος της κυβέρνησης, αν όχι για κανέναν άλλο λόγο, για να διευκολύνει τον συνάδελφό του Υπουργό Προστασίας του Πολίτη.
Τέταρτο
Μια και τον ανέφερα, βλέπουμε τα παρακάτω βίντεο «αποτίοντας φόρο τιμής στην μακρόχρονη προσφορά της Ελληνικής Αστυνομίας στην κοινωνία μας.» (Ομιλία του Υπουργού Προστασίας του Πολίτηστον «εορτασμό» της 20ης Οκτώβρη)
ΜΑΤ στο Μετρό του Συντάγματος.
ΜΑΤ που «απωθούν» (από πού, αλήθεια;) τους διαδηλωτές με πυροσβεστήρα.
Φωτογραφίες από τη «μακρόχρονη προσφορά» στα Χανιά.
Φωτογραφία αστυνομικών – παρακρατικών.
Πέμπτο
Διαβάζουμε την Ανακοίνωση – Καταγγελία η οποία κοινοποιείται και στην Πολιτική Ηγεσία και αφορά στις κακοποιήσεις φωτορεπόρτερ από αστυνομικούς υπαλλήλους.
Έκτο
Θυμόμαστε (και θυμίζουμε) συναφή πρόσφατη καταγγελία:
Έβδομο
Αισθανόμαστε ικανοποιημένοι διότι βοηθούμε τον κύριο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη να ανασκευάσει το«Λες και η Ελλάδα είναι κάποια χώρα η οποία κάνει βασανιστήρια»το οποίο είπε αναφερόμενοςστην επίσκεψη του Ειδικού Εισηγητή του ΟΗΕ για τα βασανιστήριαστην πατρίδα μας. (Ομιλία στη Βουλή για την εγκληματικότητα, τη μεταναστευτική πολιτική, και τις αστυνομικές ταυτότητες - 19 Νοέμβρη 2010)
Απάντηση (μία από τις πολλές) στο «Λες και η Ελλάδα είναι κάποια χώρα η οποία κάνει βασανιστήρια.»
Όγδοο
Θυμόμαστε ότι η 7η Δεκέμβρη είναι μέρα μνήμης των Ιρανών μαθητών και φοιτητών που βασανίζονται και δολοφονούνται επειδή διεκδίκησαν τη διεξαγωγή ανόθευτων εκλογών στην πατρίδα τους.
Πώς είναι δυνατόν η απόσταση να σταθεί εμπόδιο στην αλληλεγγύη μας;
Πώς είναι δυνατό να πιστέψουν οι όποιοι εξουσιαστές, σε όποια πατρίδα, ότι θα υποτάξουν το Δίκιο;
Πώς είναι δυνατό να λησμονούν ότι οι καρδιές μας ούτε σφραγίζονται, ούτε επικυρώνονται, ούτε ταξιδιωτικό έγγραφο χρειάζονται για να ταξιδέψουν και να συναντήσουν άλλες καρδιές άλλων ανθρώπων που καίγονται κι αυτές για όλα τα δίκια όλων των ανθρώπων;
Πώς είναι δυνατό να πιστέψουν, έστω και για μια στιγμή, ότι δεν νιώθουμε τον πόνο όσων κακοποιούνται από άλλα κτήνη σε άλλες πατρίδες;
Ξεχνούν, καθώς φαίνεται, ότι πάντοτε τα χαμόγελα νικούσαν τα ουρλιαχτά των βασανιστών,που η ατιμωρησία, η αυθαιρεσία, και πρωτίστως η ηθική αυτουργία των εξουσιαστών κατασκεύαζαν.
Ξεχνούν ότι πάντοτε η ανθρωπιά νικούσε την κτηνωδία.
Τα ξεχνούν όλα αυτά. Τα ξεχνούν. Όλα τα κτήνη, σε όλες τις πατρίδες.
Ένατο
Στις 20:30 στο θεατράκι της φοιτητικής εστίας στην πανεπιστημιούπολη, Ηρώων Πολυτεχνείου 7- 9, θα προβληθεί η ταινία ‘Το Σιδερένιο Τείχος’. Θα μιλήσει ο MuathAbuAlQumssan, Παλαιστίνιος πρώην κρατούμενος σε Ισραηλινή φυλακή, και θ’ ακολουθήσει συζήτηση. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Λεωφορεία που μπορούμε να πάρουμε για να πάμε εκεί είναι τα: 608, 230, 140, 242, 245, 251.
Σχετικά μ’ αυτό:
Θέλω να δω αν θ’ αρχίσει με μικρή ή μεγάλη καθυστέρηση η εκδήλωση. Όλοι τόσο large είναι, και σε χρήμα και σε χρόνο;
Αν ακολουθηθεί πάλι η πρακτική του «κουτιού» για την οικονομική ενίσχυση, το οποίο έρχεται κυριολεκτικά στα μούτρα των συμμετεχόντων – και μάλιστα τις πιο σημαντικές στιγμές της συζήτησης, θα είναι κρίμα!
Η συγκεκριμένη πρακτική, εκτός του ότι είναι αθέμιτη, θυμίζει σ’ εμάς που έχουμε και μια ηλικία τον δίσκο που έβγαινε στις εκκλησίες λίγο πριν το «τα σα εκ των σων». Δεν γουστάρω ιερατεία κανενός είδους. Πιο έντιμο είναι να αναγράφεται στην αφίσα το ποσό συμμετοχής.
Επίσης - και αυτό πάει στους επαγγελματίες ακτιβιστές που κάνουν καριέρα με την Επανάσταση, την οποία έχουν κάνει μαγαζάκι - οι αποδείξεις δίνουν κύρος και αξιοπιστία. Καλό είναι να κόβονται λοιπόν αποδείξεις για την όποια προσφορά, υποχρεωτική ή εθελοντική.
Τέλος, επειδή γιορτές έρχονται και ημερολόγια ετοιμάζονται, δεν είναι μαγκιά τα «στελέχη» πρωτοβουλιών να παίρνουν χωρίς να πληρώνουν πέντε και δέκα και είκοσι ημερολόγια, για να τα δώσουν σε γνωστούς και φίλους και να πουλήσουν και μούρη, και μάλιστα τόσο απροκάλυπτα μπροστά σε όσους σποραδικά μετέχουν σε συναντήσεις των ομάδων και πληρώνουν για να πάρουν ένα ή δύο ημερολόγια τα οποία συμβολίζουν γι’ αυτούς την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή τους. Το τελευταίο δεν απευθύνεται στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία της σημερινής εκδήλωσης.
Εκείνο το οποίο απευθύνεται και πρέπει να ειπωθεί είναι η φωτογράφηση, θέλοντας και μη. Όσοι μετέχουμε σε εκδηλώσεις, γνωριζόμαστε και δεν χρειαζόμαστε τις φωτογραφίες για να ξεχωρίσουμε τους χαφιέδες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζομαι τη φωτογράφηση, στην οποία δεν έχω συναινέσει και δεν ξέρω και ποιος είναι αυτός που την κάνει; Η υποταγή σε παράλογη και παράνομη εξουσία δημιουργεί επαναστάτες;Δεν είμαι δημόσιο όργανο σε δημόσια υπηρεσία, όπως οι μπάτσοι οι οποίοι απαιτούν να μη φωτογραφίζονται, και δυστυχώς το πετυχαίνουν. Εκεί γιατί δεν τους φωτογραφίζουμε με το ζόρι; Εκεί γιατί ισχύει το «σπάστε όλες τις κάμερες, παιδιά»; Είναι επαναστατικό σύνθημα αυτό; Εκεί πρέπει να ισχύει ό,τι νόμος ρητά ορίζει! Γιατί πρέπει να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά; Ποιοι είναι αυτοί οι ανώνυμοι που αποφασίζουν και πρέπει όλοι εμείς να συμμορφωνόμαστε; Αυτοί τι είναι; Η «πεφωτισμένη ηγεσία» ή η «αόρατος αρχή»;
***
Προσωπική εκμυστήρευση
Αισθάνθηκα όμορφα όταν πληροφορήθηκα ότι στο Ιράν απαγορεύτηκε η πρόσβαση στο παρόν ιστολόγιο.
2 comments:
Πολλά και ενδιαφέροντα έγραψες, αλλά αυτό το τελευταίο, από που σκατά το έμαθες;!;!;!
Γεια σου antidrasex.
Η καθυστερημένη απάντηση έχει δοθεί κι εδώ:
http://antidrasiandsex.blogspot.com/2011/07/blog-post.html
Έχω ως αρχή να μη σχολιάζω τα σχόλια όσων μου κάνουν την τιμή να επισκεφθούν το ιστολόγιο και ν' αφιερώσουν λίγο από το χρόνο τους για να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Επειδή, όμως, το σχόλιό σου έχει ερώτηση, και μάλιστα με τρία ερωτηματικά και τρία θαυμαστικά, απαντώ. Απαντώ, επίσης, διότι έχω την εντύπωση ότι μπορεί να θεώρησες ότι απαξίωσα ν’ απαντήσω. Το υποθέτω διότι δεν ξανάφησες σχόλιο.
Πίστευα πως είχες καταλάβει ότι εκτός από έξυπνος, όμορφος, και μετριόφρων, είμαι και ενημερωμένος.
Προσκομίζω αποδεικτικά στοιχεία προς επίρρωση του παραπάνω ισχυρισμού:
http://www.youtube.com/watch?v=z-vy0qYVq4U
http://www.youtube.com/watch?v=-XPBiTZeroY
Με την ευκαιρία: Χρόνια Πολλά για την επέτειό σου! Ήθελα να σου ευχηθώ και στο blog σου. Το καλύτερο ήταν το σχόλιο για το κερί!
Οι λόγοι που δεν απάντησα νωρίτερα είναι, πρώτον, διότι είχα σοβαρό πρόβλημα που δεν μου επέτρεψε ν’ ασχολούμαι με τίποτα περισσότερο από τις αναρτήσεις, δεύτερον, διότι θεώρησα ότι η ερώτησή σου πέρα από την απορία εξέφραζε και μια δυσπιστία, την οποία δεν θεωρούσα καλό να σχολιάσω διότι ήταν η άποψή σου την οποία όφειλα να δεχτώ και να σεβαστώ ως τέτοια.
Απαντώ, λοιπόν, ότι μου έδωσε την πληροφορία για την οποία ρώτησες, Ιρανός που ζει στην Ελλάδα.
Θα μπορούσε να μου την είχε δώσει Ελληνίδα ή Έλληνας ή αλλοδαπή/-ός φίλη/-ος που ζούσε εκείνο τον καιρό στο Ιράν ή το πληροφορήθηκε από άλλες/-ους φίλες/-ους.
Θα μπορούσα επίσης να το μάθω από άλλες φίλες/-ους που ζούσαν σε άλλα μέρη του κόσμου και το έμαθαν από άλλους φίλους που ζούσαν κι αυτές/-οί σε άλλα μέρη του κόσμου.
Δηλαδή: Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο.
Το τελευταίο αστείο φανερώνει έναν ακόμα από τους λόγους για τους οποίους δεν απάντησα τότε. Δεν απάντησα διότι έπρεπε να πλανάται η αοριστία και να δημιουργούνται αυτά που στην Κυβερνητική ονομάζονται «κορεσμός» και «δηλητηρίαση». Αναλυτικότερα γι’ αυτά μπορείς να μάθεις στο βιβλίο Ανήσυχοι Νεκροί του Subcamandante Marcos και του Paco Ignacio Taibo II.
Με δυο λόγια, όταν υπάρχει πληθώρα πληροφοριών ή εικασιών δημιουργείται ένα ασύμφορο πλεόνασμα δεδομένων, ένας χορτασμός, δηλαδή, ένας «κορεσμός» ΟΥΣΠ (ΟΥ σιαστικών ή ουσιωδών Σ τοιχείων Π ληροφοριών) και ο μηχανισμός συλλογής πληροφοριών κρατικών υπηρεσιών ή παρακρατικών οργανώσεων δεν μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά. Είναι αναγκασμένος μόνο ν’ αντιδρά. Η «δηλητηρίαση» είναι η κατάσταση που δημιουργείται όταν τα στοιχεία πληροφοριών είναι (σκοπίμως ή όχι) εσφαλμένα. Τότε δηλητηριάζεται κάθε υπόθεση εργασίας και είναι αδύνατη η διατύπωση οποιασδήποτε πρότασης προληπτικής δράσης.
Εκείνο τον καιρό, απέναντι σ’ έναν κρατικό μηχανισμό που δεν πειθαρχούσε σε υπερεθνικές διατάξεις διασφάλισης και προστασίας Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, ή μέθοδος που προανέφερα ήταν χρήσιμη σ’ όποιον προσπαθούσε να διασφαλίσει και να προστατέψει τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Όσοι, λοιπόν, από παραβατικές κρατικές υπηρεσίες ή/και από παρακρατικές οργανώσεις προσπαθούσαν να δουν ποια ήταν η εικόνα, η «τάση» για να μιλήσουμε με πιο επικοινωνιακούς όρους (τη σημασία των οποίων γνωρίζεις καλύτερα από μένα) των ιστολογίων και της κοινής γνώμης που αυτά φανέρωναν ή διαμόρφωναν, δεν υπήρχε κανένας λόγος να βοηθηθούν. Τουλάχιστον όχι από μένα.
Γι’ αυτό δεν απάντησα τότε.
Στο σχόλιο που είχες κάνει εμπεριέχεται και μια άλλη ερώτηση: Είναι όντως ακριβής η πληροφορία; Ενδέχεται να μην είναι. Ενδέχεται όποιος πληροφόρησε τον γνωστό μου να μπερδεύει τη φραγή με την ερώτηση συναίνεσης που εμφανίζεται πριν τα περιεχόμενα του ιστολογίου. Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Ένιωσα, όμως, πραγματικά όμορφα όταν το έμαθα. Γι’ αυτό και το μοιράστηκα μαζί σας.
Πιστεύω να σε ικανοποιεί η απάντησή μου. Αν όχι, σε παρακαλώ να μου ζητήσεις όποια διευκρίνιση θέλεις.
Post a Comment