Thursday 27 January 2011

Περί της παραμονής των προσφύγων - μεταναστών στη Νομική, περί της εισαγγελικής παραγγελίας της 27ης Δεκέμβρη 2010, και του «μπάχαλου» γενικότερα: Πρόταση – Θέση – Ερωτήσεις – Προειδοποίηση – Σχόλια - Ξέσπασμα - Υπόσχεση.


Το blog στο οποίο ενημερώνουν οι 300 απεργοί πείνας είναι:

Για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους υπογράφουμε εδώ:

ΠΡΟΤΑΣΗ

Πρέπει να καταγραφούν με εικόνα και ήχο όλα όσα θα γίνουν στη Νομική.  Σε δημόσιο χώρο οι πράξεις και οι παραλείψεις δημοσίων οργάνων που βρίσκονται σε διατεταγμένη δημόσια υπηρεσία δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα.

Το πρόσχημα των προσωπικών δεδομένων είναι τόσο πρόστυχο όσο και αυτοί που το επικαλούνται.

Εξίσου πρόστυχη είναι και η μεθόδευση που ακολουθήθηκε και η ώρα που διενεργείται ό,τι διενεργείται.

Δεν πρέπει να επιτραπεί σε κανέναν άγνωστο να μπει στη σχολή!

Πρέπει να τηρηθούν μέχρι κεραίας οι διαδικαστικοί έλεγχοι του εκτελεστού τίτλου (και ως προς τον τύπο και ως προς την ουσία) που υποχρεούται να προσκομίσει η ή ο εισαγγελέας που οφείλει να παρίσταται.

Σκανάρετε και δημοσιοποιήστε στο ιστολόγιό σας το έγγραφο που υποχρεούται να σας επιδώσει η ή ο εισαγγελέας που θα παρίσταται, ή αντιγράψτε το και δημοσιοποιήστε το στο ιστολόγιό σας, ή/και στείλτε το με e-mail.  Ο συγκεκριμένος  εκτελεστός τίτλος είναι δημόσιο έγγραφο.

Η επίθεση των ΜΑΤ στους πρόσφυγες – μετανάστες απεργούς πείνας στις 21 Δεκέμβρη 2010 έχει ήδη καταγγελθεί (και) στα αρμόδια διεθνή όργανα.

Αν τολμήσει κανένας να επαναλάβει ό,τι έγινε και τότε και στην εισαγγελική παραγγελία της 27ης Δεκέμβρη 2010, θα υποστεί όλες τις νόμιμες συνέπειες των παρανόμων πράξεών του.

ΘΕΣΗ

              Η  παραμονή των προσφύγων – μεταναστών στη Νομική ήταν αναπόφευκτη έπειτα από την  π α ρ ά ν ο μ η  εισαγγελική παραγγελία της 27ης Δεκέμβρη 2010.  Όταν σε αντίθεση με ό,τι το Σύνταγμα επιτάσσει, οι νόμοι ορίζουν, οι υπερεθνικές διατάξεις υπαγορεύουν, και η Δημοκρατική συνείδηση επιβάλλουν ακολουθούνται πρακτικές που μόνο δικτατορίες επιτρέπουν, τότε οι επανάληψη της Ιστορίας γίνεται αναπόφευκτη.
              Εκτός από τη Νομική υπάρχει και το Πολυτεχνείο (κι άλλη σύμπτωση).  Εκεί έχουν καταφύγει τα θύματα της συγκεκριμένης εισαγγελικής παραγγελίας.
Η εισαγγελική παραγγελία ήταν η πρόβα γι’ αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή στη Νομική.
Το σενάριο το οποίο δεν είχε παίξει ήταν «φοιτητές που θέλουν να κάνουν μάθημα και εμποδίζονται από την παρουσία των Προσφύγων – μεταναστών» να δώσουν το νομιμοφανές έρεισμα στην νέα παράνομη παρέμβαση της δικαστικής εξουσίας.  Η ενότητα των φοιτητών το απέτρεψε.
Χαιρετίζω και τιμώ τους φοιτητές!
Το σενάριο που τώρα παίζει το δημιούργησε η ενότητα ορισμένων καθηγητών που με τις γνωστές σοφιστείες περί πανεπιστημιακού ασύλου καταλύουν και το άσυλο και τις Συνταγματικές ελευθερίες.  Αυτοί θα πάρουν το μάθημα που έχουν δώσει και στο παρελθόν οι Έλληνες σε όσους καθηγητές χειροκρότησαν χούντες (για να θυμόμαστε οι παλιότεροι).
Πιστεύω ότι θα υπάρξουν και προβοκάτσιες για τις οποίες φόβους είχαν ήδη εκφράσει συμπατριώτες των απεργών πείνας που γινόταν έξω από το Γραφείο Της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.
Όλοι μαζί πρέπει να δικαιωθούμε: και οι πρόσφυγες – μετανάστες και εμείς.  Όλοι μαζί χάνουμε τις Συνταγματικές δικλείδες ασφαλείας των δικαιωμάτων μας από την κρατική ανομία.  Αυτή είναι το «μπάχαλο» του κυρίου Πρωθυπουργού.
Μια και ο κύριος Πρωθυπουργός θυμήθηκε (ως κοινωνιολόγος) τον Durkheim, ας θυμηθεί και την «αλτρουιστική αυτοκτονία» την οποία και γνωρίζει και οφείλει να αποτρέψει, ως επικεφαλής της Κυβέρνησης Της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Κ ι ν δ ύ ν ο υ ς  για την υγεία όσων αναγκάζονται να προασπίσουν το δικαίωμά τους στη ζωή, η οποία κινδυνεύει σε περίπτωση επαναπροώθησης τους στις χώρες καταγωγής τους, προμηνύουν η εισαγγελική παραγγελία της 27ης Δεκέμβρη 2010 και οι πρακτικές της παρευρισκομένης, στην εκτέλεση της προαναφερθείσας διοικητικής πράξης, εισαγγελέως.
Η παρουσίαση της συγκεκριμένης εισαγγελικής παραγγελίας από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης εντάσσεται σε μια  σ κ ο π ί μ ω ς  δ ό λ ι α  πρακτική συστηματικής αποευαισθητοποίησης (“systematic desensitisation” – Eysenck) που στόχο έχει να μας κάνει αδιάφορους στις ήδη προγραμματισμένες μεθόδους αντιμετώπισης των προσφύγων – μεταναστών που αξιώνουν την εφαρμογή του Νόμου.
Συγκεκριμένα, όταν άνθρωποι που έχουν ραμμένα τα στόματά τους (διεκδικώντας το δικαίωμα τους στη ζωή, η οποία κινδυνεύει σε περίπτωση επαναπροώθησης τους στις χώρες καταγωγής τους) μεταφέρονται ακουσίως—και ενώ έχουν πλήρη έλεγχο των λειτουργιών της συνείδησής τους—σε κρατικό νοσοκομείο όπου τους κόβονται παρά τη θέλησή τους τα ράμματα, τότε σε περίπτωση μεταφοράς τους στο νοσοκομείο σε προ-κωματώδη κατάσταση ή και σε κατάσταση πλήρους απώλειας της συνείδησης, η αναγκαστική σίτιση—με όλους τους εγγενείς κινδύνους που περιγράφονται στο ποστ της 23ης Αυγούστου 2010 (πατήστε στο λινκ)—δεν θα αποτελεί είδηση ικανή να μας συγκλονίσει.
Θα έχουμε αναπτύξει αδιάφορη στάση, απέναντι σε όσα πλημμελώς μας πληροφορούν.  Αυτό συνέβη στην περίπτωση των απεργών πείνας που είχαν ράψει τα στόματά τους στις 7 Οκτώβρη στην Αλεξανδρούπολη και δεν μάθαμε πώς διέκοψαν την απεργία τους.  Τους έκοψαν τα ράμματα όπως τα έκοψαν στους απεργούς πείνας που υπέστησαν την εισαγγελική παρανομία στις 27 Δεκέμβρη 2010;
Η συγκεκριμένη εισαγγελική παραγγελία αποτελεί κατάπτυστη διοικητική ενέργεια και κατάφορη παραβίαση εθνικών και υπερεθνικών διατάξεων πλήρους και αποτελεσματικής άσκησης, διασφάλισης, και (ενεργητικής) προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η συγκεκριμένη εισαγγελέας που επέτρεψε όσα συνέβησαν, ενώ ήταν παρούσα, και διέταξε την ακούσια μεταφορά των προσφύγων – μεταναστών που είχαν ραμμένα τα στόματά τους στο νοσοκομείο για να τους κοπούν τα ράμματα είναι εγκληματίας και, ως εκ τούτου, ανάξια λειτουργός της Θέμιδας.  Δεν της αξίζει «η τιμή να υπηρετεί τον Ελληνικό λαό.»
Όσοι ακόμα δεν την έλεγξαν (και πειθαρχικά) είναι εξίσου ανάξιοι της ύψιστης αυτής τιμής.
Όσοι δεν απέτρεψαν την εκτέλεση  ελαττωματικής  ως  π ρ ο ς  τ ι ς  ο υ σ ι α σ τ ι κ έ ς  π ρ ο ϋ π ο θ έ σ ε ι ς  δ ι ο ι κ η τ ι κ ή ς  π ρ ά ξ η ς  διότι το μόνο για το οποίο επιμελώς τυρβάζουν είναι η προώθηση είτε της επαγγελματικής τους καριέρας είτε του πολιτικού τους αριβισμού εξωθώντας απελπισμένους ανθρώπους σε απελπισμένες πράξεις προάσπισης εννόμων αγαθών τους είναι και ανάξιοι και επικίνδυνοι.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1η  Γιατί δεν υπήρξε (ακόμα) επίσημη ανακοίνωση για την εισαγγελική παραγγελία της 27ης Δεκέμβρη 2010;

2η  Γιατί δεν σχολίασε τη συγκεκριμένη διοικητική ενέργεια της Ελληνικής Πολιτείας κανένα κόμμα;  Στη Βουλή έγιναν, ειδικά επί του ζητήματος της μετανάστευσης, συζητήσεις στις οποίες παρουσίασαν τις επίσημες θέσεις τους όλα τα κόμματα.  Θεωρούν σύννομη τη συγκεκριμένη εισαγγελική παραγγελία;

3η  Γιατί δεν σχολίασε (ακόμα) τη συγκεκριμένη διοικητική ενέργεια της Ελληνικής Πολιτείας Το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα;  Θεωρεί σύννομη τη συγκεκριμένη εισαγγελική παραγγελία;

4η  Συνηθίζεται να εκτελούνται τέτοιες εισαγγελικές παραγγελίες στις έξι και μισή το πρωί;

5η  Συνηθίζεται να εκτελούνται τέτοιες εισαγγελικές παραγγελίες τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων;

6η  Συνηθίζεται να εκφοβίζονται οι πρόσφυγες – μετανάστες από την αστυνομία ότι «θα γίνει σφαγή» λίγες ώρες πριν την παρουσία της εισαγγελέως;  Η συγκεκριμένη καταγγελία έχει μεταδοθεί μέσω διαδικτύου και η ώρα της μετάδοσης είναι επαληθεύσιμη.

7η  Γιατί δεν αναφέρθηκε αυτό το γεγονός από τον Ελληνικό Τύπο και τα Ελληνικά μέσα επικοινωνίας;

8η  Γιατί δεν αναφέρθηκε το όνομα της συγκεκριμένης εισαγγελέως;  Άλλες φορές, ο Τύπος δεν παραλείπει να αναφέρει ονόματα εισαγγελέων.

9η  Να εκλάβουμε ως σύμπτωση το γεγονός ότι και σε προηγούμενη απεργία πείνας, στις 13 Αυγούστου 2010, οι ενέργειες της Ελληνικής Πολιτείας ήταν παρόμοιες;

10η  Προηγήθηκε ενέργεια υπέρ των προσφύγων – μεταναστών από εισαγγελική ή άλλη Αρχή σε σχέση με την πλημμελή τήρηση των κανόνων καθαριότητας από τον αρμόδιο Δήμο;

11η  Εάν κάποιοι εκτοξεύσουν απειλές κατά της ζωής μου—ή ό,τι εγώ εκλάβω ως απειλές κατά της ζωής μου—πρέπει όλοι όσοι βρίσκονται στην ίδια συνοικία μ’ αυτούς να προσαχθούν;  Είναι η πρακτική αυτή σύμφωνη με την Αρχή της αναλογικότητας; (Σύνταγμα – άρθρο 25)

12η  Είναι η παραπάνω πρακτική αναγκαία ή πρόσφορη;

13η  Γιατί δεν κινήθηκε αυτόφωρη διαδικασία για όσους εκτόξευσαν απειλές—και μάλιστα κατά της ζωής;

14η  Όλοι οι παρευρισκόμενοι εκτόξευσαν τις απειλές αυτές;

15η  Όλοι οι άνδρες τις εκτόξευσαν;  Ακόμη και αυτοί που είχαν τα στόματά τους ραμμένα;

16η  Απαγγέλθηκαν σε όλους τους προσαχθέντες κατηγορίες;

17η  Όλες οι προσαγωγές μετατράπηκαν σε συλλήψεις;

18η  Υπάρχουν κάμερες στο γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα;

19η  Επειδή θυμάμαι ότι τέτοιες σκηνές έχουμε να ζήσουμε από τις επιδρομές εναντίον των Ρομά, θυμάται κανείς τι επακολούθησε σε διεθνές επίπεδο;  Επειδή αναφέρθηκε ο κύριος Υπουργός Προστασίας του Πολίτη στην αντιμετώπιση των Ρομά στη Γαλλία από την κυβέρνηση Σαρκοζύ, νομίζει ότι μπορεί να επαναληφθεί το ίδιο στην Ελλάδα από την κυβέρνηση Παπανδρέου;

20η  Προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία το γκρέμισμα των κατοικιών και η δήμευση των περιουσιών όσων προσάγονται για τη διερεύνηση καταγγελιών περί απειλών κατά της ζωής;  Δεν ξέρω αν χρειάζεται να αναφέρω ότι η σκηνή θεωρείται κατοικία και χαίρει των σχετικών διατάξεων περί του ασύλου, βάσει του Ελληνικού Συντάγματος. (Σύνταγμα – άρθρο 9)

21η  Συνιστά η παραπάνω πρακτική βία;

22η  Συνιστά νόμιμη βία;

23η  Είναι νόμιμη η ακούσια μεταγωγή απεργών πείνας με ραμμένα στόματα, που έχουν πλήρη έλεγχο των λειτουργιών της συνείδησής τους, στο νοσοκομείο;

24η  Τι συνιστά το αναγκαστικό κόψιμο των ραμμάτων;

25η  Συνιστά και βία;

26η  Συνιστά νόμιμη βία;

27η  Οφείλουν οι ενέργειες της Διοίκησης να είναι σύμφωνες με το Σύνταγμα, ναι ή όχι;

28η  Σε ό,τι αφορά στο Σύνταγμά τους, οι Έλληνες «δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία», ναι ή όχι;  (Σύνταγμα – άρθρο 120, παράγραφος 4)

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Για την απεργία πείνας έξω από το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, συμπατριώτες των Ιρανών απεργών εξέφρασαν πέρα από τη σοβαρότατη ανησυχία τους και το φόβο τους διότι είχαν ισχυρότατες ενδείξεις ότι κάποιοι από τους παρευρισκομένους ήταν εγκάθετοι είτε απευθείας από την Πρεσβεία του Ιράν είτε από οργανώσεις καθοδηγούμενες από αυτή ή συνεργαζόμενες με αυτή.  Παρότι σε ό,τι αφορά στις απειλές κατά της ζωής των μελών Της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα  δεν έχω πληροφόρηση άλλη από αυτή που δόθηκε μέσω του Τύπου, φρονώ ότι θα έπρεπε να είχε ήδη διαλευκανθεί το ζήτημα, με δεδομένο ότι οι αρχηγοί των αστυνομιών των δυο χωρών έχουν (και δημοσίως) συνάψει σχέσεις αγαστής συνεργασίας.  Σε ό,τι αφορά στην τεχνική της προβοκάτσιας, έπρεπε τα αρμόδια όργανα της Ελληνικής Πολιτείας να έχουν διδαχθεί από την προηγούμενη φορά που αυτή επιχειρήθηκε κατά την προηγούμενη απεργία πείνας στα Προπύλαια.

Επειδή σε μια από τις προηγούμενες απεργίες πείνας, μετά από την επιδρομή της αστυνομίας, στις 13 Αυγούστου 2010, εγκαταστάθηκαν, κοντά σους ήδη απεργούντες, άνθρωποι οι οποίοι συνέργησαν σε παραβίαση απορρήτων, αφενός, αρνήθηκαν να καταγγείλουν επισήμως σοβαρότατες παρανομίες τις οποίες διέπραξαν όργανα της Ελληνικής Πολιτείας, αφετέρου, η Ελληνική Πολιτεία πρέπει αυτή τη φορά να είναι ιδιαίτερα προσεχτική.

Επίσης, δεν πρέπει να επαναληφθούν τα σοβαρότατα εγκλήματα που διαπράχτηκαν από όργανα της Ελληνικής Πολιτείας και συγκεκριμένα την αστυνομία με τη συνέργεια γιατρού και νοσηλευτικού προσωπικού κρατικού νοσοκομείου.  Μερικά από αυτά είναι, εκτός από την επανειλημμένη και επιδεικτική έλλειψη σεβασμού Συνταγματικών διατάξεων σχετικών με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, οι επανειλημμένες και συστηματικές απόπειρες εκφοβισμού, η κατάχρηση εξουσίας, η παράβαση καθήκοντος, καθώς και η απόπειρα αρπαγής νοσηλευομένων προσφύγων από το νοσοκομείο Γενικό Κρατικό «Γεώργιος Γεννηματάς» χωρίς εξιτήριο, τα μεσάνυχτα της 31ης Αυγούστου 2010.  Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να ενημερωθείτε από δημοσιογράφους των μέσων μαζικής ενημέρωσης του Βελγίου, της Νορβηγίας, της Ολλανδίας, της Σουηδίας, των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ενδεχόμενα και άλλων χωρών. 

Φυσικά, υπάρχει και το ενδεχόμενο να είναι όλα όσα συμβαίνουν (προ)συνεννοημένα από όλους τους προαναφερθέντες κρατικούς ή/και παρακρατικούς φορείς.  Στο δειγματικό χώρο (sample space) των ενδεχομένων υπάρχει και αυτό, γι’ αυτό και το παραθέτω χωρίς την παραμικρή αξιολογική κρίση.  Αν ενέχει βάση έστω αληθείας, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί οι όποιοι εμπλεκόμενοι για να μην επωμιστούν ευθύνες που δεν τους αναλογούν.  Μ’ άλλα λόγια, η ευγένεια και η νομιμότητα δεν βλάπτουν ποτέ κανέναν, όσο ισχυρός κι αν αισθάνεται λόγω συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων που του έχουν ανατεθεί και όσο κι αν νομίζει ότι μπορεί να παρανομήσει.

Η εγγύηση των Θεμελιωδών Ελευθεριών και η διασφάλιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αποτελούν υποχρεώσεις της Πολιτείας, αφενός, η εξατομικευμένη ευθύνη κρατικών παραγόντων αποτελεί αρχή και νομολογιακή πρακτική του διεθνούς δικαίου (από τη δίκη της Νυρεμβέργης) αφετέρου.

Κανένα έγκλημα δεν μένει ατιμώρητο.

Ιδιαίτερα προσεχτικοί οφείλουν να είναι όσοι ευτυχούν με τη δυστυχία των προσφύγων – μεταναστών και προωθούν την επαγγελματική τους καριέρα ή χτίζουν το πολιτικό τους προφίλ χρησιμοποιώντας ανθρώπους ως υλικά, και μάλιστα αναλώσιμα.  Πιο συγκεκριμένα, είναι αντισυνταγματική και παράνομη ή απαγόρευση παραμονής των προσφύγων – μεταναστών έξω από Το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, ναι ή όχι;  Γιατί μεταφέρθηκαν στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο;  Γιατί όποιοι δικηγόροι πλαισιώνουν οργανώσεις που αναμίχθηκαν στη συγκεκριμένη απεργία πείνας δεν ασκούν ό,τι μέσο προβλέπεται από το Νόμο;  Τι έγινε με τη μήνυση που «ετοιμάζονται να υποβάλουν» οι δικηγόροι που συνεπικουρούσαν τους απεργούς πείνας που δέχτηκαν την επίθεση από το Δημοτικό αστυνομικό στις 16 Οκτώβρη 2010;

Εκθέτουν ή δεν εκθέτουν την Ελλάδα όσοι διαπράττουν και όσοι συγκαλύπτουν τα προαναφερθέντα εγκλήματα;

ΣΧΟΛΙΑ

Οι Αφγανοί πρόσφυγες που βρίσκονται στα Προπύλαια δέχτηκαν την τρίτη ή τέταρτη κατά σειρά επίθεση υπό την εγκληματική απραξία της Ελληνικής αστυνομίας και των λοιπών αρμοδίων φορέων (κρατικών και μη).

Το ότι υπάρχει  α ι τ ι ώ δ η ς  σ υ ν ά φ ε ι α  μεταξύ των τελευταίων εγκληματικών ενεργειών και των ανόμων και αναλγήτων πρακτικών των αρμοδίων φορέων (κρατικών και μη) δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάπτυξης.  Έτσι δεν είναι;  (Σας παραπέμπω στα ποστ της 24ης Δεκέμβρη 2010, της 18ης Οκτώβρη 2010, και της 1ης Νοέμβρη 2010)

Καλό είναι οι όποιες έρευνες (προκαταρκτικές ή μη) να μην είναι επιλεκτικές διότι στοιχειοθετούν (παράνομες) άμεσες διακρίσεις.

Ο εκφοβισμός δεν περνάει.

ΞΕΣΠΑΣΜΑ

Εσείς κινούμενοι τάφοι
ζωντανές προσβολές της ζωής
της ίδιας σας της σκέψης δολοφόνοι
ξόανα μ’ ανθρώπινες μορφές

Εσείς που ζηλέψατε τα ζώα
της Δημιουργίας που προσβάλλετε την έννοια
στην άγνοια που ζητάτε καταφύγιο
το φόβο που δεχόσαστ’ οδηγό

Εσείς που ξεχνάτε το Χθες
που τόσο θολά βλέπετε το Σήμερα
που αδιαφορείτε για το Αύριο
που αναπνέετε για να πεθάνετε

Εσείς που μόνο για χειροκροτήματα έχετε χέρια
που κι αύριο θα χειροκροτάτε
απ’ όλους δυνατότερα όπως πάντα
όπως και χθες, όπως και σήμερα

Εσείς, ας ξέρετε λοιπόν
ζωντανά επιχειρήματα της κάθε τυραννίας
πως τους τυράννους τους μισώ πολύ
τόσο πολύ, όσο σιχαίνομαι εσάς.


Αλέξανδρος Παναγούλης – Η Μπογιά

***

«Το Κράτος πάλι από τη μια μεριά , η Βία από την άλλη · οι αιώνιοι σύμμαχοι»

Νίκος Καζαντζάκης – Αναφορά στον Γκρέκο (Κεφάλαιο ΚΖ΄- Καύκασος)

***

ΥΠΟΣΧΕΣΗ

Ο Αλέξανδρος Παναγούλης έλεγε ότι «Η Δημοκρατία είναι υποχρέωση.»

Ο Νίκος Καζαντζάκης εμπνεύστηκε το μυθιστόρημα του Ο Χριστός ξανασταυρώνεται όταν βρισκόταν στον Καύκασο για να συνδράμει τους Έλληνες πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής.

Σ’ αυτή την πατρίδα, την πατρίδα των προσφύγων, έχουν αναστηθεί πολλές φορές και η ανθρωπιά και η αξιοπρέπεια από τις πράξεις του Παναγούλη κι απ’ τα γραφτά του Καζαντζάκη.

Σ’ αυτή την πατρίδα, την πατρίδα των αρχαγγέλων, έχει υποσταλεί η χιτλερική σημαία, το αγκάθινο στεφάνι της σταυρωμένης Ελευθερίας, απ’ την Ακρόπολη, το σύμβολο της Ελευθερίας, ανασταίνοντας την Αντίσταση ενάντια στους σταυρωτές των ιδεών και των ανθρώπων.

Εάν κάποιοι νομίζουν ότι θα κάνουν τους Έλληνες να βαδίσουν με το βάδισμα της χήνας ξανασταυρώνοντας και την Ελλάδα και την ανθρωπιά, θα έχουν το ίδιο τέλος που είχαν όποιοι προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο στο παρελθόν.

Στην Ελλάδα, και τον Δεκαπενταύγουστο και τα Χριστούγεννα, γιορτάζουν η ανθρωπιά και οι άνθρωποι.

Στην Ελλάδα δεν θα ξανασταυρωθούν ούτε οι άνθρωποι ούτε η ανθρωπιά, η οποία τη μέρα που η πολιτική εξουσία – η κυρία εισαγγελεύς – και όποιοι άλλοι ενώ είχαν καθήκον προστασίας ένιπταν τας χείρας τους νεκρανασταίνοντας το ναζισμό και την απανθρωπιά του τότε πιλάτου και των τότε πραιτόρων που φραγκέλωσαν Εκείνον που τότε ανθρώπινα υπέφερε, ξαναγεννιόταν.