Tuesday 4 October 2011

Από την Gulaferit Unsal


ΠΡΟΣ:

ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ

Είμαι η Gulaferit Unsal. Καταρχήν, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την συμπαράστασή σας. Στην χώρα σας ήρθα για να ζητήσω πολιτικό άσυλο. Εδώ και τρεις μήνες είμαι στη φυλακή, ενώ το Δικαστήριο του Αρείου Πάγου αποφάσισε την έκδοσή μου στη Γερμανία.

Όπως ξέρετε κι εσείς, η απόφαση αυτή δεν είναι νόμιμη, αλλά πολιτική. Γι' αυτό ζητώ από την ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει αυτή την αδικία και να μην τελεστεί η απόφαση έκδοσής μου στη Γερμανία. Θέλω επίσης να καταγγείλω τους 4 δικαστές του Αρείου Πάγου που έχουν λάβει αυτή την άδικη και παράνομη απόφαση. Το πολιτικό άσυλο είναι δικαίωμα και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό μου το δικαίωμα. 

Παρ' όλη την καταπίεση και τις διώξεις, οι αγώνες των λαών του κόσμου για ανεξαρτησία, δημοκρατία και σοσιαλισμό, θα συνεχιστούν.

Έχουμε δίκιο και θα νικήσουμε!


                                                      Gulaferit Unsal

                                                          Υπογραφή
                                                                      
                                                ΦΥΛΑΚΗ ΔΙΑΒΑΤΩΝ
                                                          3/10/2011




ΠΡΟΣ:

ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

«Είμαι η Gulaferit Unsal. Ζήτησα πολιτικό άσυλο από την Ελλάδα. Εδώ και τρεις μήνες είμαι στη φυλακή. Στο δικαστήριο του Αρείου Πάγου, στις 23 Σεπτεμβρίου 2011, αποφασίστηκε η έκδοσή μου στην Γερμανία. Θέλω να καταγγείλω την απόφαση αυτή ως παράνομη και πολιτική.

Στις 27 Σεπτεμβρίου στη Γερμανία, με απόφαση του Ανώτατου Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου του Ντίσελντορφ, ο Faruk Ereren, αγωνιστής από την Τουρκία, καταδικάστηκε με ποινή ισόβιας κάθειρξης. Στην γραπτή απόφαση του δικαστηρίου αναφέρονται τα εξής: «το δικαστήριο συνεχίζεται από το 2009. Από τότε έχουμε ζήσει πολλά κι έχουμε γνωρίσει τον καταζητούμενο (Faruk Ereren). Έχουμε προβεί σε διαπραγματεύσεις μαζί του, προτείνοντάς του την ποινή φυλάκισης 3χρόνων και 9 μηνών, ή 4 χρόνων και 6 μηνών. Ο ίδιος αρνήθηκε να συνεργαστεί. Γι' αυτό το λόγο, δεν μπορεί να διαμαρτύρεται για την απόφαση αυτή». Η πραγματικότητα αποδεικνύεται ξεκάθαρα. Ο Faruk Ereren δεν δικάστηκε για τις πράξεις του στη Γερμανία, αλλά καταδικάστηκε για τις πράξεις του στην Τουρκία. Ακόμα και στα γερμανικά δικαστήρια, η δικαιοσύνη απουσιάζει.

Άρα εσείς, με την παρούσα απόφαση έκδοσής μου, με στέλνετε σε μία χώρα όπου δεν υπάρχει δικαιοσύνη στα δικαστήρια.

Η Γερμανία συνεργάζεται με την Τουρκία. Και οι δύο χώρες μαζί, εκδικούνται τους αγωνιστές. Σας δηλώνω πως η ζωή μου διατρέχει σοβαρότατο κίνδυνο τόσο στην Τουρκία, όσο και στην Γερμανία. Το πολιτικό άσυλο είναι διεθνές δικαίωμα κι εγώ ζητώ πολιτικό άσυλο από την Ελλάδα. Η κυβέρνησή σας θα έχει την ευθύνη για τις αδικίες που πρόκειται να συμβούν εις βάρος μου από εδώ και πέρα, με την έκδοσή μου στη Γερμανία. Απαιτώ από εσάς να σταματήσετε την αδικία αυτή και να μην εκδοθώ στη Γερμανία».

ΠΡΟΣ :

ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΧΗ

«Είμαι η Gulaferit Unsal. Στη δίκη της 16ης Σεπτεμβρίου, πριν την αγόρευση των δικηγόρων υπεράσπισης και πριν την κατάθεση των μαρτύρων, ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου του Αρείου Πάγου δήλωσε ότι έχουν γνώση για την απόφαση. Ακόμα και έπειτα από υπόμνημα των δικηγόρων δεν άλλαξε κάτι. Στο Δικαστήριο του Αρείου Πάγου, στις 23 Σεπτεμβρίου 2011, αποφασίστηκε η έκδοσή μου στην Γερμανία. Καταγγέλλω ότι αυτή η απόφαση δεν είναι νόμιμη, αλλά είναι πολιτική.

Θέλω επίσης να καταγγείλω τους τέσσερις δικαστές του Αρείου Πάγου που έχουν λάβει αυτή την άδικη απόφαση και για παραβίαση της ανεξαρτησίας των δικαστηρίων. Για το λόγο αυτό, απαιτώ να δικαστώ εκ νέου, με διαφορετική σύνθεση της πενταμελούς δικαστικής επιτροπής».


________________________________________

Σχόλιο

Σε λίγο φτάνουν τις σαράντα οι μέρες απεργίας πείνας. Ποιοι θα είναι οι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα που όλοι απευχόμαστε;

Ή μήπως νομίζουν οι αρμόδιοι ότι θα ξανακάνουν ό,τι έκαναν στις 27 Δεκέμβρη 2010 σε άλλους απεργούς πείνας αιτούντες άσυλο;

No comments: