Sunday, 14 August 2011

Η επιστολή του κυρίου Θωμά Ηλιόπουλου στον Γιωργάκη.

Αναδημοσίευση από την Prionokordela.gr

"Eπιστολή-φωτιά στον Παπανδρέου: Τιμή μου να υποστώ πολιτική δίωξη από εσένα!"

Επιστολή, που έστειλε αναγνώστης στον πρωθυπουργό και την κοινοποίησε επωνύμως, η οποία, δυστυχώς, μάλλον εκφράζει πολλούς σύγχρονους «αγανακτισμένους» πολίτες. Η «prionokordela.gr» την δημοσιεύει αυτούσια, έχοντας στην διάθεση της τα στοιχεία του αποστολέα. Καλό θα είναι ο κ. πρωθυπουργός να αναμένει πολλές ακόμα παρόμοιες επιστολές…


ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ.

Για τον φασισμό με τον οποίο τρομοκρατείς τη χώρα.
Για τη φτώχεια που προσπαθείς να επιβάλλεις στους Έλληνες.
Για την προδοσία και το ξεπούλημα σου.

ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΕΥΘΕΩΣ:

ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΩΣ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

ΩΣ ΔΗΜΙΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΑΣ

ΩΣ ΤΟΝ ΓΚΑΟΥΛΑΪΤΕΡ ΠΟΥ, ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΕΝΤΟΛΕΣ, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ

ΩΣ ΒΙΑΣΤΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΟΛΩΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΩΣ ΦΑΣΙΣΤΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΟ, ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ, ΣΕ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, την ώρα που χιλιάδες άνθρωποι οδηγούνται στη φυλακή ή στην αυτοκτονία για ασήμαντα χρέη.  ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, την ώρα που χιλιάδες νέοι οδηγούνται στην ξενιτειά για να γλιτώσουν από τον όλεθρο της ανεργίας και της εξαθλίωσης που έφερες στην πατρίδα μας.  ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ”ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ”, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Αλλά σε λένε Παπανδρέου και θα γλιτώνεις πάντα.

Όχι, όμως, αυτή τη φορά. Γιατί αυτή την φορά, μαζί με την υποθήκη της Ελλάδος, υπέγραψες και το πολιτικό σου τέλος.  Θα παρακαλάς να φύγεις.  Το κόμμα σου μετά βίας θα αγγίξει το 10%.  Ήδη φοβάσαι να περπατήσεις στον δρόμο και εσύ και οι βουλευτίνες σου.  Το πολιτικό σου τέλος θα είναι η διάλυση της παράταξης σου από εσένα τον ίδιο και η φυγή σου από την χώρα (Αλήθεια, έχεις δει το σύνθημα που γράφουν στους τοίχους «Γιώργο, θα φύγεις νύχτα»;)

Η Ελλάδα θα ζήσει.  Οι Έλληνες θα ζήσουν.  Ζούσαν πολύ πριν από σένα και φυσικά θα ζήσουν και πολύ μετά από εσένα.  Ο δρόμος, όμως, που βαδίζεις εσύ είναι επικίνδυνος.  ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΓΡΑΦΕΙ «ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ».

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!

ΥΓ: Αν νομίζεις ότι σε βρίζω ή σε απειλώ (που δεν κάνω κανένα από τα δυο), δώσε το e-mail μου στην αστυνομία και στους εισαγγελείς του καθεστώτος σου. Γουστάρω να υποστώ πολιτική δίωξη, ειδικά από εσένα.

ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ

5 comments:

blackbedlam said...

Καλησπέρα σου και Venceremos!
To τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι αναρτήσεις για την Κούβα και μένα, δεν ξέρω γιατί μου φαίνονται σαν συμπαράσταση των τεθλημένων συγγενών,που ήδη έχουν προετοιμαστεί για το μοιραίο.
Μη μου φωνάζεις, ξέρω ότι είναι παρουσία συμπαράστασης σε έναν ηρωικά μαχόμενο λαό ενάντια σε σκληρά βάρβαρα μέτρα.
Έναν λαό που με περηφάνια και αποφασιστικότητα αντιμετώπισε την "οικονομική ασφυξία" που επέβαλαν ετσιθελικά οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις των ΗΠΑ που η ζημιά τους υπολογίζεται από το 1959 σε 751,3 δισεκατομμύρια
Που για 50 χρόνια οι ΗΠΑ έχουν οργανώσει περισσότερες από 700 επιθετικές ενέργειες, κατά τις οποίες υπήρξαν 3.500 νεκροί και 2.100 τραυματίες.
Και βέβαια η ΕΕ δεν έμεινε μακρυά από την προσπάθεια και τον στόχο της ανατροπής της λαϊκής εργατικής εξουσίας

Φυσικά όλους αυτούς που έχουν συμφέροντα να ακυρώσουν τον Σοσιαλιστικό δρόμο ανάπτυξης, να σπείρουν την απογοήτευση στον κόσμο ότι αυτό είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο και ότι δεν υπάρχει παρά μόνον ο καπιταλισμός τρόπος ανάπτυξης και μετά από αυτόν το χάος και η δυστυχία,η φτώχεια και η μιζέρια, δεν θα τους ακούσεις να μιλούν για τις σημαντικές κατακτήσεις στον τομέα της Υγείας, της Παιδείας, του Αθλητισμού, του Πολιτισμού.
Που να τολμήσουν να μιλήσουν για το δικαίωμα όλων των Κουβανών στην εργασία που είναι εξασφαλισμένο.Μόλις το 1,8% δεν εργάζονται και είναι επιλογή τους.
Δεν θα τους ακούσεις να μιλούν για την διεθνιστική συνεισφορά του Κουβανικού λαού και την πάλη του ενάντια στον ιμπεριαλισμό.
Δεν κάνουν λόγο για την ανάπτυξη που επιτεύχθηκε μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες,για έναν λαο που μάχεται ενάντια στις βάρβαρες επιθέσεις του Ιμπεριαλισμού και ταυτόχρονα οικοδομεί τον εναλλακτικό δρόμο ανάπτυξης.
Για τους 5 Κουβανους πατριώτες που είναι άδικα φυλακισμένοι στα μπουντρούμια των Αμερικανικών φυλακών εδώ και 12 χρόνια, κουβέντα δεν γίνεται.
Εδώ είμαστε.
Σε τούτη εδώ την ιστορική συγκυρία που οι λαοί αρχίζουν να συνειδητοποιούν τον κύριο υπεύθυνο όλων των προβλημάτων τους, ας μείνουμε με την ελπίδα και ας συμπαραταχθούμε αγωνιστικά στην μάχη ενάντια στον κοινό ταξικό εχθρό. Τον καπιταλισμό.
Ας μην βιάζονται να καληνυχτίσουν τον Φιντέλ και στο όνομά του την Κουβανέζικη επανάσταση όπως έκαναν τα ΝΕΑ και ο $%#@^&* πρώην υπουργός του &^%$* Ν.Χριστοδουλάκης .
Οι λαοί καθώς το έχει κιόλας αποδείξει ο Κουβανέζικος λαός, έχουν τεράστιες και αστείρευτες δυνάμεις.
Εδώ είμαστε και είμαστε ετοιμοπόλεμοι και προετοιμάζουμε και τους υπόλοιπους

ΥΓ: Δεν σε πρόλαβα και έκανες άλλη ανάρτηση.
Βλέπω έχουμε υπερπαραγωγή.
Πρόσεξε,γιατί μετά την υπερπαραγωγή και την υπερσυσσώρευση, ακολουθεί η κρίση.
(Αστειάκι)

blackbedlam said...

Και μιας και μπήκα στο λημέρι σου μου επιτρέπεις την κατάχρηση της παραμονής μου,για μια "αποψερώτηση":
{..}Επιστολή, που έστειλε αναγνώστης στον πρωθυπουργό και την κοινοποίησε επωνύμως, η οποία, δυστυχώς, μάλλον εκφράζει πολλούς σύγχρονους «αγανακτισμένους» πολίτες{..}

Συμφωνώ με το δυστυχώς και, ταυτόχρονα αναρωτιέμαι προς τι η αναδημοσίευση.
Σε εκφράζει ή έτσι γιατί,είναι βρε αδερφέ μια άποψη και αυτή.













.

¡VENCEREMOS! said...

Γεια σου Black bedlam

Πολύ σωστά έθεσες συζευκτικά την υπέρ-παραγωγή και την υπέρ-σώρευση ως παράγοντες της κρίσης. Η ισχύουσα (εκ των ων ουκ άνευ) συνθήκη όμως, για να τεκμαίρεται αιτιότητα από την ακολουθία των δύο προκειμένων, είναι η ύπαρξη καπιταλιστικής οικονομίας. Χωρίς αυτή δεν ακολουθεί κρίση · ούτε την υπερπαραγωγή, ούτε την επισώρευση, ούτε τον (ταυτόχρονο) συνδυασμό των δύο.

Η πλάνη αυτή είναι γνωστή στα Οικονομικά ως Post Hoc ή Ergo propter hoc.

Οι ανάγκες των ανθρώπων είναι ανικανοποίητες και οι επιθυμίες τους αχόρταγες. Αυτό θεωρείται η βάση της οικονομικής σκέψης και σηματοδοτεί τη θεμελιώδη αντινομία της καπιταλιστικής σκέψης. Ενώ, δηλαδή, θα έπρεπε όσο περισσότερα έχουμε τόσο περισσότερο ικανοποιημένοι να είμαστε, δεν συμβαίνει αυτό ούτε στην καθαρή καπιταλιστική φιλοσοφία, που δέχεται τον άνθρωπο μόνο ως υποκείμενο κινούμενο αποκλειστικά για την ικανοποίηση του προσωπικού του συμφέροντος, το οποίο θεωρεί αντιτιθέμενο στην ταυτόχρονη ικανοποίηση και άλλων συμφερόντων άλλων ανθρώπων.

Σε παραπέμπω στην ταινία για τον John Nash και το «Ισοζύγιό» του και σου θυμίζω τη ρήση του Λένιν για το σκοινί και τον καπιταλιστή που θα μας το πουλήσει.

Για την Κούβα, γράφω από θαυμασμό. Όσοι νομίζουν ότι η Κούβα κινδυνεύει, δεν έχουν παρά να κάνουν ένα ταξίδι σ’ αυτήν. Έτσι θα τους φύγουν πολλές αμφιβολίες τις οποίες δημιουργούν «προοδευτικοί» και «υπεραριστεροί» δημοσιογράφοι στην Ελλάδα.

Για το γράμμα, τώρα: Ναι, με εκφράζει και μου αρέσει η πρωτοβουλία του συγκεκριμένου ανθρώπου. Αδιαφορώ για την όποια κομματική του επιλογή. Απλά ήταν μια πρωτοβουλία λεβέντικη κι αντρίκια. Γι’ αυτό και δίνω τη δημοσιότητα την οποία υστερόβουλα και μικρόψυχα αρνούνται να δώσουν όποιες εφημερίδες, όποια άλλα μέσα, και όποιοι άλλοι κομματικοί μηχανισμοί επιδιώκουν μόνο να πατρονάρουν.

blackbedlam said...

Καλησπέρα σου Venceremos.
Κάνω μια προσπάθεια να σε ερμηνεύσω. Στην πρώτη παράγραφο νομίζω ότι δεν έχουμε καμιά διαφορά να λύσουμε, συμφωνούμε στο βασικό ότι προϋπόθεση για τις κρίσεις είναι η ύπαρξη του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής.
Οι κρίσεις είναι σύμφυτες με το καπιταλιστικό σύστημα και έχουν την βάση τους στο βαθιά εκμεταλλευτικό χαρακτήρα του και στην αντίθεση ανάμεσα στον κοινωνικό χαρακτήρα της παραγωγής και τον ατομικό τρόπο ιδιοποίησης των αποτελεσμάτων της.
Φυσικά η υπερπαραγωγή και η υπερσυσσώρευση των κεφαλαίων, δεν μπορούν να υπάρχουν στον σοσιαλιστικό τρόπο παραγωγής και άρα ούτε κρίσεις.


Εκεί που με μπερδεύεις είναι η αναφορά σου στο " Post Hoc"

Και αυτό γιατί μου γράφεις ότι:" Η πλάνη αυτή είναι γνωστή στα Οικονομικά ως ή Ergo propter hoc".

Εννοείς τα παραπάνω (την παραπάνω τοποθέτηση για τον καπιταλισμό και τις κρίσεις του);ότι αποτελούν μια "λογική πλάνη" είναι ένα cum hoc ergo propter hoc.

Έχουμε υπερπαραγωγή και υπερσυσσώρευση, άρα έχουμε κρίση και ότι αυτό είναι ένα λογικό σφάλμα; Μάλιστα συνεχίζεις αναφερόμενος

[..]Οι ανάγκες των ανθρώπων είναι ...... στην ταυτόχρονη ικανοποίηση και άλλων συμφερόντων άλλων ανθρώπων[..]

Αυτή την άποψη την αποδέχεσαι ή μήπως την χρεώνεις στην καπιταλιστική φιλοσοφία;

Αντίληψη και άποψη που την τοποθετώ στα πλαίσια του ιδεαλισμού.

Θα έλεγα ότι στο καπιταλιστικό σύστημα και με τους μηχανισμούς που αυτό διαθέτει, (τρομοκράτηση, εξαγορά συνειδήσεων, αποπροσανατολισμό, παραπληροφόρηση,... κτλ) οι άνθρωποι τείνουν να αρκούνται στα αναγκαία από τον φόβο μην χάσουν και όσα τους πέτα σαν ξεροκόμματο ο καπιταλισμός.

Η

Όσο για τον John Nash, σπουδαίος οικονομολόγος, μεγάλη και η συμβολή του στην θεωρία των παιγνίων, γνωστή και σαν "ισορροπία Νας"που αν πάρει κανείς υπ΄όψη του την μάχη που έδωσε με τους δικούς του δαίμονες, δικαίως μπορεί να τον θαυμάζει και να πει γι΄αυτόν υπήρξε

"Ένας υπέροχος άνθρωπος" όπως δηλαδή ήταν και ο τίτλος της ταινίας που την έχω δει τουλάχιστον 3 φορές.υπέροχη ταινία.

Και ανάμεσα σε όλα αυτά μου βάζεις και τον Λένιν,που πολύ σωστά λέει ότι θα μας δώσουν το σχοινί με το οποίο θα τους κρεμάσουμε.

Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα.

Τέλος και για την επιστολή δεν έχω καμιά ένσταση, έχει σημασία να μπορεί να εκφράζει τον καταγγελτικό του λόγο κάποιος, όπως τον αντιλαμβάνεται και συμφωνώ με όσα καταγγέλλει, αλλά απλά να επισημάνω ότι ο φίλος εστιάζει τον Παπανδρέου, καθιστώντας τον υπεύθυνο για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα,προφανώς αγνοώντας ή παραβλέποντας, ότι ο Παπανδρέου όπως και όλοι οι υπόλοιποι του κονκλάβιου, υπηρέτες του συστήματος, δεν είναι η αιτία, αλλά το πολιτικό μέσο που χρησιμοποιεί το κεφάλαιο,είναι το ίδιο το οικονομικό σύστημα που έχει την ευθύνη για την πορεία της οικονομίας και που πια έχει αγγίξει τα όριά του, μην μπορώντας να διαχειριστεί τις εσωτερικές του αδυναμίες και τα αδιέξοδά του.

Έτσι, για να μην καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι αν φύγει ετούτος ο προδότης, ο ξεπουλημένος, ο δήμιος, ο γκαουλάϊτερ, ο βιαστής των ονείρων, ο φασίστας..... και τον αντικαταστήσουμε με έναν πιο έντιμο, πιο ικανό και μέσα στα πλαίσια του συστήματος, θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε τον πρότερο βίο μας.

Εδώ πάει και το δυστυχώς που υιοθετώ δυστυχώς δεν βλέπουμε πίσω από το φαίνεσθαι και κρίνουμε μόνον την επιφάνεια και όχι την ουσία.

Καλά να περνάς.

¡VENCEREMOS! said...

Σχετικά με την ορθογραφία του η και του ι: Η πατρότητα του «πους τις» δεν αποδίδεται στον Μελά αλλά στον Γεώργιο Πωπ, εκδότη της εφημερίδας «Αθήναι», ο οποίος έγραψε για άρθρο αντιπάλου εντύπου: «τοιούτον άρθρον δεν διενοήθη νους τις, ουδέ έγραψε χειρ τις, αλλά πους τις»

Εκτός από τον Κεφαλοτζόνυ (όπως τον έλεγε ο συγχωρεμένος ο Ρασούλης) έχω ακούσει κι άλλους να αποδίδουν την πατρότητα του λογοπαιγνίου στον Μελά. Δεν γνωρίζω παραπομπή · όμως υποθέτω ότι για να το θυμούνται αξιόλογοι άνθρωποι γραμμένο από τον Μελά, θα το επανέλαβε ο συγκεκριμένος, ο οποίος, εκτός από το να δυσφημεί τον Καζαντζάκη, φαίνεται ότι ήταν δραστήριος και σε άλλους τομείς.

Αυτό που ήθελα να υπονοείται από το σχόλιο, ήταν το πόσο διεστραμμένοι ήταν οι τότε αλήτες και πόσο συνεχίζουν να είναι ίδιοι μ’ αυτούς οι σημερινοί συνεχιστές τους. Αυτοί για τους οποίους ο Δημοτικός Σύμβουλος κύριος Σοφιανός ανησυχεί επειδή νομίζει ότι παρέμειναν απλήρωτοι, χωρίς να λέει τίποτα για τον συνάδελφο τους που γρονθοκόπησε απεργό πείνας με ραμμένο στόμα. Αν μπερδεύεσαι, δεν έχεις παρά να δεις το σχετικά ποστ και από το δικό μου και από άλλα ιστολόγια. Μπορείς επίσης να δεις και την καταγγελία στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που ακολούθησε τη συγκεκριμένη ενέργεια.

Για το άλλο σχόλιο, που λες ότι σε μπερδεύει: Δεν ξέρω αν χρειάζεται να επισημάνω ότι μίλησα για post hoc. Δεν ανέφερα cum hoc. Το post hoc προϋποθέτει χρονική πάροδο. (Eξ’ ου και post, που σημαίνει μετά) Το cum hoc καταδεικνύει συγχρονότητα. (Cum θα πει μαζί.)

Απάντησα διότι διατυπώθηκαν ερωτήσεις. Υπενθυμίζω ότι έχω ως αρχή να μη σχολιάζω απόψεις όσων μου κάνουν την τιμή ν’ ασχολούνται με το ιστολόγιό μου.

Αν συμφωνούσαμε όλες και όλοι σε όλα, ο κόσμος μας θα ήταν πολύ βαρετός.

Αν έπρεπε να συμφωνήσουμε όλες και όλοι σε όλα, ο κόσμος μας θα ήταν πολύ επικίνδυνος.

Οι πιο όμορφες μουσικές περιέχουν διάφωνες συγχορδίες. Παραπέμπω στο έργο του Μίκη, που τον κακολογούν όσοι ξέρουν ότι δεν θα μπορέσουν ποτέ να φτάσουν ούτε τον ίσκιο του.


Καλές διακοπές!